درسهایی در درد و رنج- دکتر ساسان توسلی

از دکتر ساسان توسلی بسیار سپاسگزاریم برای نکات ارزنده و بسیار مفیدی که در رابطه با برخی از درسهایی که در درد و رنج یاد می گیریم با ما در میان گذاشتند. لطفا به این کلیپ تعلیمی گوش دهید و اگر تجربه یا شهادت یا نظری در این رابطه دارید حتما در بخش کامنتها با ما در میان بگذارید.

داستان وفاداری مهدی عزیز به خدا علیرغم محدودیتهای جسمی

A brief summary of Mahdi’s life story for the English speaking viewers: Mahdi, who is 50 years old, suffered from cerebral palsy disorder just after birth. He has very limited movements in his legs and in his right hand. He is partially paralyzed. Despite his physical disability, he has made many academic and sporting achievements. He is a born-again believer […]

شهادت آزادی کیای عزیز از برخی از دردها و احساسات منفی عاطفی و روحی

گاهی پس از ایمان به عیسی مسیح هنوز درگیر برخی ترسها و اضطرابات و احساسات منفی دیگر میشویم. شهادت احیا و آزادی برادرمان کیا از این احساسات منفی شهادتی است از فیض خدا که در زندگی او عمل کرده. خدا را شکر.

Welcome to God’s Grace in pain.

A website celebrating the perseverance of Christian’s and the grace of God through difficult circumstances. The site has different testimonies of God’s faithfulness to believers at all times. این صفحه در مورد شهادتهای مربوط به استقامت ایمان مسیحیان و عمل فیض خدا در لابه لای سختیها و دردهایی است که ایمانداران به مسیح با آنها مواجه می شوند.